Συνελήφθησαν επ΄ αυτόφωρο νωρίς το πρωί στην περιοχή επί της οδού Αγ. Γεωργίου στο Μενίδι (5) ημεδαπές απο 40 εως 56 ετών, ο υπεύθυνος ιδιοκτήτης της παράνομης μπαρμπουτιερας-τεκες 70 ετών και οι σύζυγοι των εν λόγο κυριών.
 Συνελήφθησαν επ΄ αυτόφωρο νωρίς το πρωί στην περιοχή επί της οδού Αγ. Γεωργίου στο Μενίδι

(5) ημεδαπές απο 40 εως 56 ετών, ο υπεύθυνος ιδιοκτήτης της παράνομης μπαρμπουτιερας-τεκες 70 ετών και οι σύζυγοι των εν λόγο κυριών.

 Απο τον έλεγχο της ασφάλειας στους θαμώνες στην κατοχή των συλληφθέντων βρέθηκε και κατασχέθηκε το ποσό 46 ευρώ  και κοσμήματα αξίας, δυο ζάρια, 30 γραμ. ινδικής κάνναβης ένας ναργιλές, υπολήμματα κοκαινης στο δάπεδο.

 Προθεσμία να απολογηθούν απο τον Α τακτικό  ανακριτή ο ιδιοκτήτης και η 5 ημεδαπές κυρίες που έχουν προφυλακιστεί,
ελεύθεροι αφέθηκαν οι σύζυγοι τους.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ο Τυραννόσαυρος μίλησε με τον ηλικιωμένο συντηρητικό Αρβανίτη ιδιοκτήτη:
 "-Εχω την παλαιότερη μπαρμπουτιέρα στο Μενίδι, απο πάππου προς πάππου, έχουν δει πολλά τα μάτια μου παίζαν τα χωράφια τους, τα λεφτά τους, τις γυναίκες τους μέχρι και χρυσές λύρες έβλεπες παλιά στα τραπέζια! Ακομα και ο πατέρας μου στις γκίνιες του έπαιζε τη μάνα μου..
 Η κατάσταση έχει ξεφύγει, η κρίση έχει αγγίξει τα πάντα πια και ας λένε ότι ο τζόγος ανθίζει τέτοιες εποχές, ήταν ψέματα όλα! Τα φάγαμε και μπήκαμε στην Ευρώπη!
 Σήμερα μόνο το μου.. έχει λεφτά θες δε θες. έρχονται εδώ αποκλειστικά και μόνο κυρίες για πελάτισσες  και παίζουν στα ζάρια οι γυναίκες τους άντρες τους! Αν έχουν τον θεό τους τα μαγάρισαν όλα!
 Που θα πάει η νέα γενιά αγωνιώ για το μέλλων των παιδιών μας έχω και εγώ εγγόνια..."
Τυραννόσαυρος

Τυραννόσαυρος

Tyrann;osayrow. Ενημερωτικο περιοδικό ποικίλης ύλης. Όλα όσα σε ενδιαφέρουν μαζεμένα σε ένα site.

Post A Comment: