Έκπληκτος και γεμάτος απορίες στο βλεμα του ο 25χρονος φανατικός παίχτης LoL μετά απο επιβεβαίωση παράβασης κ.ο.κ. οπου βρέθηκε στα χέρια του μυστιριοδός. Έχει αρχίσει να αμφιβάλει για την αποτελεσματικότητα της μνήμης του. gamer, τροχονόμος, LoL,

 Έκπληκτος και γεμάτος απορίες στο βλεμα του ο 25χρονος φανατικός παίχτης LoL μετά απο επιβεβαίωση  παράβασης κ.ο.κ. οπου βρέθηκε στα χέρια του μυστιριοδός.
 Έχει αρχίσει να αμφιβάλει για την αποτελεσματικότητα της μνήμης του.  

 Δεν μπορεί να θυμηθεί ακόμα, εάν την ώρα που τον αντιλήφθηκε ο τροχονόμος, που επιβεβαίωσε την παράβαση.Κρατούσε όντος το κινητό του, μαζί με το τιμόνι ή ήταν κάπου άλλου, με το λαπ τοπ του "στριμαροντας" τον αγαπημένο του χαρακτήρα.
 Τα πράγματα για αυτόν περιπλέκονται ακόμη περισσότερο με δύο στοιχεία που δημιουργούν κενά στην όλη μυστήρια υπόθεση!

 Πρώτων: H καταγεγραμμένη ώρα της κλήσης έχει απόκληση μια ώρα πίσω απο την ώρα που επιβεβαιώθηκε η παράβαση!
 Δεύτερων δεν υπέγραψε πουθενά!
 *δήλωσε στο τυραννόσαυρο σαστισμένος:

  "-Πραγματικά εάν είχα χάσει την κλήση, τώρα θα νόμιζα οτι ήταν απλός ένα κακό όνειρο όλο αυτό, με το δίκιο μου κιόλας. Δεν μπορεί να μου συμβεί εμένα! Έχω χαρτογραφήσει μέσα στο μυαλό μου όλους τους χάρτες του LoL σπιθαμή προς σπιθαμή όλα, εχω απιστευτη μνημη!" "τέλος πάντων ίσως έχω τόσα πολλά στο κεφάλι μου, με αυτο το LoL όλη μέρα, που δεν μπορώ να τα θυμάμαι και όλα!"Παραδεχτικε, για να δωσει την δικια του εξήγηση στο δημοσιογράφο μας:

 "-Ναι, ειμαι απολυτα πεπεισμενος, ηταν κάποιο ελλιπές ολόγραμμα μου, σε κάποια χωροχρονική διένεξη! γιατί μερικά απ τα γεγονότα  μπορώ να τα ανασύρω στη μνήμη μου, όντως πολύ καλά, σαν να τα έχω ζήσει ένα είδος deja vu φανταστείτε!"
κατέληξε οτι:
 H φράση του τροχονόμου:

“-Θα με βγάλεις και ηλίθιο τωρα!? Δεν σε είδα να μιλάς στο τηλέφωνο?!”
φαίνεται πως είναι το μόνο που έχει μείνει χαραγμένο στο μυαλό του απο ολη αυτην τη παράξενη"ιστορια"...

Παρόλα αυτά ο ενήλικος gamer
αποφασισμένος, θα εργαστεί πιο πολύ πάνω στο LoL, ώστε με, τα Donate που θα κερδίσει, να ξεχρεώσει την κλήση μέσα στο πρώτο δεκαπενθήμερο.
 "-Έχω όντως πολύ δουλειά είμαι αποφασισμένος!
  
-Ο χρόνος είναι χρήμα μη το ξεχνάμε ποτέ αυτό!".
Μας ειπε στο τελος
χαρακτηριστικά και
συνέχισε πατώντας με μανία τα πλήκτρα, βυθισμένος ξανά στο αγαπημένο του game!

Τυραννόσαυρος

Τυραννόσαυρος

Tyrann;osayrow. Ενημερωτικο περιοδικό ποικίλης ύλης. Όλα όσα σε ενδιαφέρουν μαζεμένα σε ένα site.

Post A Comment: