Οι 580 ίπποι της Brill Steel, κρατιούνται με… Bilstein Το Subaru BRZ – τεχνικά το αδελφάκι του Toyota GT86 – αποτελεί έμπνευση στον χώρο της βελτίωσης. Εξάλλου, διαθέτει πολλές αρετές που κάποτε ήταν κοινές ανάμεσα στα sport coupe, όπως η πίσω κίνηση, ένας ατμοσφαιρικός κινητήρας, οι μικρές διαστάσεις και βάρος. Οι εργοστασιακοί 200 ίπποι δεν είναι αρκετοί για τους φίλους των επιδόσεων, γι’ αυτό και πολλοί βελτιωτές προσφέρουν πακέτα γι’ αυτά. Η Brill Steel, μια ιταλική εταιρία γνωστή ως εισαγωγέας αμερικάνικων αυτοκινήτων και για την ομάδα drift της. Το Rocket Bunny Aero Kit και οι επιλογές κινητήρα της Corvette, έχουν την ικανότητα να μετατρέψουν το BRZ σ’ έναν πραγματικό φονέα γιγάντων. Η ανάρτηση BILSTEIN που αναπτύχθηκε από τους ειδικούς της N.T.P, αποτελεί σημαντικό μέρος των μετατροπών, ώστε να εξασφαλιστεί ότι τα αυτοκίνητα θα είναι σε θέση να εκμεταλλευτούν όσο το δυνατόν περισσότερη από τη νέα τους ισχύ.

Οι 580 ίπποι της Brill Steel, κρατιούνται με… Bilstein

Το Subaru BRZ – τεχνικά το αδελφάκι του Toyota GT86 – αποτελεί έμπνευση στον χώρο της βελτίωσης. Εξάλλου, διαθέτει πολλές αρετές που κάποτε ήταν κοινές ανάμεσα στα sport coupe, όπως η πίσω κίνηση, ένας ατμοσφαιρικός κινητήρας, οι μικρές διαστάσεις και βάρος. Οι εργοστασιακοί 200 ίπποι δεν είναι αρκετοί για τους φίλους των επιδόσεων, γι’ αυτό και πολλοί βελτιωτές προσφέρουν πακέτα γι’ αυτά. Η Brill Steel, μια ιταλική εταιρία γνωστή ως εισαγωγέας αμερικάνικων αυτοκινήτων και για την ομάδα drift της.  

Το Rocket Bunny Aero Kit και οι επιλογές κινητήρα της Corvette, έχουν την ικανότητα να μετατρέψουν το BRZ σ’ έναν πραγματικό φονέα γιγάντων. Η ανάρτηση BILSTEIN που αναπτύχθηκε από τους ειδικούς της N.T.P, αποτελεί σημαντικό μέρος των μετατροπών, ώστε να εξασφαλιστεί ότι τα αυτοκίνητα θα είναι σε θέση να εκμεταλλευτούν όσο το δυνατόν περισσότερη από τη νέα τους ισχύ.

Η ομόφωνη άποψη όσον αφορά την μετατροπή του κινητήρα, ήταν ότι έπρεπε να παραμείνει ατμοσφαιρικός, άλλωστε ποιος χρειάζεται έναν υπερσυμπιεστή όταν κινητήρες με τεράστιο κυβισμό είναι διαθέσιμοι; Η μετατροπή της Brill Steel αποτελείται από έναν κινητήρα 6.2 λίτων GM LS3 στριμωγμένο στο μηχανοστάσιο, ο ίδιος κινητήρας βρίσκεται και στην Corvette C6. Διάφορα βελτιωτικά μέσα προστέθηκαν στην πορεία, όπως βελτιώσεις στην κυλινδροκεφαλή και εκκεντροφόροι με αγωνιστικά έκκεντρα, τα οποία βοηθούν να φτάσει τους 580 ίππους (427 kW) και τα 912 Νm στις 7.500 σ.α.λ.

Η ισχύς που παράγεται από αυτή τη ρύθμιση εξηγεί γιατί η Brill Steel επέλεξε να εγκαταστήσει τα έδρανα της Corvette ZR1 μαζί με ένα αναβαθμισμένο σύστημα μετάδοσης κίνησης που αποτελείται από ένα κιβώτιο ταχυτήτων T-56 Magnum Tremec, έναν διπλόδισκο συμπλέκτη, έναν κεντρικό άξονα και ένα πίσω διαφορικό από Nissan Skyline GT-R R32. Για «άγκυρα» χρησιμοποιείται μια ρύθμιση φρένων της Brembo από Subaru WRX STI.

Η διασφάλιση ότι αυτός ο θηριώδης V8 μπορεί να χειριστεί την πρωτόγνωρη ισχύ του με ελεγχόμενο τρόπο, έπεσε στους ώμους του επίσημου «Τεχνικού Κέντρου BILSTEIN» της N.T.P στην περιοχή Alto Adige της Ιταλίας. Με επικεφαλής τον Jochen Trettl, η ομάδα επέλεξε να χρησιμοποιήσει ως επί το πλείστων εξαρτήματα από την coilover ανάρτηση Β14. Το εργοστασιακό τετρακύλινδρο BRZ κατασκευάζεται με μια ισορροπημένη κατανομή βάρους 53:47, μια ισορροπία που διαταράχθηκε από την προσθήκη ενός βαρύτερου V8.

Η ομάδα της N.T.P έπιασε δουλειά, ρύθμισε τα  BILSTEIN αμορτισέρ πίεσης αερίου σε ένα κιτ ανάρτησης ανάλογο με τη νέα κατανομή βάρους και εγκατέστησαν διαφορετικά ελατήρια σχεδιασμένα να «σηκώσουν» το επιπλέον βάρος του κινητήρα GM V8. Για ρυθμίσεις ακριβείας, τα αντεστραμμένα μονοσωλήνια αμορτισέρ που τοποθετήθηκαν στο BRZ, μπορούν να ρυθμίσουν το ύψος από 30 έως 50 mm. Οι εκτενείς εργασίες της ομάδας της N.T.P, εξασφάλισε ότι τα βελτιωμένα αυτοκίνητα της Brill Steel δεν θα είναι σε καμία περίπτωση βαριά στο μπροστινό μέρος κατά την οδήγηση.

Ακόμα και αν ο σχεδιασμός και ο τρόπος σκέψης της Brill Steel για τη μετατροπή του BRZ μοιάζει πολύπλοκος αρχικά, όσοι ασχολήθηκαν με την μετατροπή, εξασφάλισαν τη χρήση αξιόπιστων και σχετικά οικονομικών τεχνολογιών προερχόμενων από τη μαζική παραγωγή. Οι ενδιαφερόμενοι αγοραστές θα χρειαστούν λίγο παραπάνω από 50.000€ για να αγοράσουν ένα ολοκληρωμένο, πλήρως βελτιωμένο και με το ξεχωριστό Rocket Bunny Aero Kit και αεροτομή «ουράς πάπιας», η τελευταία θεωρείται ως σήμα κατατεθέν του αμαξώματος και του φημισμένου βελτιωτή Kei Miura.

Η μετατροπή της Brill Steel υπόσχεται να δώσει στους ιδιοκτήτες των BRZ και GT86 τις επιπλέον επιδόσεις στα αυτοκίνητά τους, κάτι που αναμφίβολα αξίζουν.

Οι 580 ίπποι της Brill Steel, κρατιούνται με… Bilstein

via

Τυραννόσαυρος

Τυραννόσαυρος

Tyrann;osayrow. Ενημερωτικο περιοδικό ποικίλης ύλης. Όλα όσα σε ενδιαφέρουν μαζεμένα σε ένα site.

Post A Comment: