Ειδήσεις, Μουσική, Κινηματογράφος, Ανεξήγητα, Υγεία, Ταξίδια όλα σε ένα site,news
  
Με αυτές τις 2 ασκήσεις ξεκλειδώστε το ισχιακό νεύρο και πείτε αντίο στον πόνο σε 2 μόλις λεπτά!


Το ισχιακό νεύρο είναι αυτό που εκτείνεται από το κάτω μέρος της πλάτης ή της οσφυϊκής μοίρας της σπονδυλικής στήλης στα πόδια. Όταν αυτό μελανιάσει, μπορεί να μας προκαλέσει τόσο έντονο πόνο που να μας ακινητοποιήσει.

Γι‘ αυτό είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζουμε το τρόπο ώστε να θεραπεύσουμε το σημείο και να απαλλαγούμε από το πόνο!

Ως εκ τούτου, σε αυτό το άρθρο πρόκειται να δείξουμε 2 ασκήσεις που θα σας βοηθήσουν να ανακουφιστείτε από το πόνο των ισχιακών νεύρων γρήγορα και αποτελεσματικά.

Σε γενικές γραμμές, οι άνθρωποι που υποφέρουν εξαιτίας αυτού του νεύρου είναι οι έγκυες γυναίκες ή οι ηλικιωμένοι. 

Όταν αυτό το νεύρο αρχίζει να επιδεινώνεται, το ισχίο και τα πόδια χάνουν την ευελιξία τους. Έτσι, όταν κάνουμε απότομες κινήσεις, υποφέρουμε από οξείς πόνους στο εν λόγω νεύρο.

Υπάρχουν πολλά φάρμακα που μπορούν να σας βοηθήσουν με τη θεραπεία του πόνου του ισχιακού νέρου, αλλά, όπως γνωρίζετε ήδη μερικά από αυτά είναι αναποτελεσματικά, αλλά και πολλά από αυτά τα φάρμακα μπορεί να βλάψουν τα νεφρά σας.

Για αυτό το λόγο πρόκειται να σας δείξουμε φυσικούς τρόπους με τους οποίους θα απαλλαγείτε από το πόνο του ισχιακών νεύρων γρήγορα και αποτελεσματικά.

Ανακουφιστείτε από το πόνο του ισχιακού νεύρου πόνο κάνοντας αυτές τις 2 ασκήσεις
Ο κύριος σκοπός αυτών των ασκήσεων είναι να τεντώσετε το νεύρο και τους μύες, ώστε να αποκτήσουν την παλιά τους, ευελιξία, όπως αναφέρει το strange.

Με αυτόν τον τρόπο, θα εξαλείψετε την ένταση και θα ανακουφιστείτε από τον πόνο αυτής της περιοχής του σώματος γρήγορα.


Υπάρχουν πολλά φάρμακα που μπορούν να σας βοηθήσουν με τη θεραπεία του πόνου του ισχιακού νέρου, αλλά, όπως γνωρίζετε ήδη μερικά από αυτά είναι αναποτελεσματικά.

1η άσκηση

                                                       Ξαπλώστε ανάσκελα στο πάτωμα.

Τώρα, θα πρέπει να σηκώσετε σιγά-σιγά το πόδι που σας πονάει, και να το διπλώσετε προς τα πάνω. Στη συνέχεια, θα πρέπει να φέρετε το πόδι σας, όσο πιο κοντά σας γίνεται.

Όταν θα αισθάνεστε την ένταση, κρατήστε αυτή τη θέση για τουλάχιστον 30 δευτερόλεπτα. Στο τέλος, τεντώστε το πόδι και πάλι προς το πάτωμα και επαναλάβετε τον διαδικασία 2 ακόμη φορές.

2 άσκηση



Ξαπλώστε ανάσκελα σε μια επίπεδη επιφάνεια και λυγίστε το ένα γόνατο με το χέρι σας.

Θα πρέπει να προσπαθήσετε να το φέρετε όσο πιο κοντά γίνεται προς το στήθος σας, κρατώντας τη λεκάνη σας στο πάτωμα όλη την ώρα. Στη συνέχεια τεντώνετε το ένα πόδι σας, όπως φαίνεται στην εικόνα. Πρέπει να μείνετε σε αυτή τη θέση για 30 δευτερόλεπτα για και να επιστρέψετε σιγά σιγά στη αρχική σας θέση. Θα πρέπει να επαναλάβετε ολόκληρη την διαδικασία 2 ακόμη φορές και έπειτα να ξεκουραστείτε.

Για να έχετε διαρκή αποτελέσματα, θα πρέπει να είστε συνεπείς στην εκτέλεση αυτών των ασκήσεων. Με αυτόν τον τρόπο, οι μύες σας και το ίδιο το νεύρο θα επανακτήσουν την ευελιξία τους.
*Οι πληροφορίες που περιέχονται στο hippieteepee.gr έχουν πληροφοριακό χαρακτήρα. Συμβουλεύεστε πάντα κάποιον ειδικό πριν εφαρμόσετε οποιαδήποτε πληροφορία. Η χρήση όσων αναφέρονται είναι αποκλειστικά και μόνον δική σας ευθύνη. 

πηγή
Ειδήσεις, Μουσική, Κινηματογράφος, Ανεξήγητα, Υγεία, Ταξίδια όλα σε ένα site,news
 Το 21 που μας κρύβουν ..


1. Το 1821 δεν ήταν όλοι οι Έλληνες μαζί εναντίον των Τούρκων.

2. Η επανάσταση του 1821 δεν ήταν θρησκευτικός πόλεμος, ξεσηκωμός των Χριστιανών κατά των Μωαμεθανών. Ήταν παιδί της Γαλλικής Επανάστασης, που άνοιξε το δρόμο για να γκρεμιστεί το παλιό (φεουδαρχία) και να έρθει το νέο τότε σύστημα (ο καπιταλισμός).

3. Η Επανάσταση δεν ξεκίνησε στις 25 Μαρτίου αλλά στις 23 Μαρτίου.
Το 1838, 13 χρόνια μετά, αποφασίστηκε να γιορτάζεται η Επανάσταση του 1821 την ημέρα του ευαγγελισμού για να της δοθεί ένας θρησκευτικός μανδύας.

Η επίσημη Εκκλησία όμως δεν ήταν με το μέρος της Επανάστασης.
Μάλιστα την αφόρισε και την καταδίκασε με κείμενο του Πατριάρχη Γρηγορίου Ε (θείου του Π.Π Γερμανού).

4. Ο Παλαιός Πατρών Γερμανός δεν ύψωσε ποτέ καμία σημαία Επανάστασης.
Το λάβαρο της Επανάστασης το ύψωσε στην Πάτρα ο λαϊκός ηγέτης Παναγιώτης Καρατζάς, τον οποίο δολοφόνησαν οι πρόκριτοι της Πάτρας.

Όταν ο Παπαφλέσας συναντήθηκε με τον Παλαιών Πατρών Γερμανό για να του πει ότι όλα ήταν έτοιμα για την επανάσταση, ο Γερμανός άρχισε να τον βρίζει ότι είναι απατεώνας!
Ο Παλαιών Πατρών Γερμανός μάλιστα είχε πει: «Ας αφήσουμε τα παιδιά του Μωάμεθ να αποτελειώσουν τα παιδιά του Ροβεσπιέρου»!

5. Στην επανάσταση του 1821 δεν πήραν μέρος μόνο ορθόδοξοι Χριστιανοί και Ελληνες το γένος. Συμμετείχαν οι Φιλέλληνες, Βλάχοι, Μολδαβοί, Βούλγαροι, Αλβανοί, Σέρβοι, Τσιγγάνοι, Ούγγροι, Πολωνοί και άλλοι.

Στα πλοία του Μιαούλη, το πλήρωμα δεν ήξερε καθόλου την ελληνική γλώσσα και μιλούσε Αρβανίτικα.

Οι επαναστάτες του 1821 δεν χωρίζανε το λαό σε Έλληνα και ξένο.
Ο Ρήγας Φεραίος καλούσε Χριστιανούς και Τούρκους σε κοινό αγώνα για το γκρέμισμα της οθωμανικής κυριαρχίας και στη δημιουργία μιας Βαλκανικής Ομοσπονδίας.

6. Το κρυφό σχολειό είναι επίσης μια ακόμη ιστορία εντελώς φτιαχτή.

7. Οι κοτζαμπάσηδες, πρόκριτοι, επίσημη Εκκλησία συμβούλευαν υποταγή και πίστη στην "ισχυράν βασιλείαν των Οθωμανών" και την Ιερή Συμμαχία. Γιατί αντλούσαν φόρους, κτήματα, εξουσία από το καθεστώς του Σουλτάνου.

9. Το 1821 κάποιοι έβλεπαν στον Οθωμανό κατακτητή, τον φίλο, το στήριγμα της δικής τους εξουσίας.

Το 1940 κάποιοι έλεγαν, οι «Γερμανοί είναι φίλοι μας» και συνεργάστηκαν με τους φασίστες.
Είναι οι πολιτικοί πατεράδες των σύγχρονων ναζιστών της Χρυσής Αυγής.

Το 1821 κάποιοι καλούσαν το λαό σε ομοψυχία για να αντέχει στον τουρκικό ζυγό.

Το 1940 κάποιοι έλεγαν ότι είναι τρέλα η αντίσταση.

10. Σήμερα κάποιοι σε καλούν σε εθνική ομοψυχία για να βγούμε από την κρίση και εννοούν να θυσιάσεις τη ζωή και τα όνειρά σου για να σωθούν τα κέρδη της πλουτοκρατίας, του συστήματος τους!

Κάποιοι άλλοι, μιλάνε για «κατοχή» από ξένα κράτη, για να κρύψουν τους Έλληνες επιχειρηματίες που πλουτίζουν από τον ιδρώτα μας.

Συμπέρασμα:
Την ιστορία τη γράφουν οι λαοί! Σήμερα είναι η δική σου σειρά.

Ο λαός που πιστεύει στη δύναμή του νικά - ο λαός που παραδίνεται χάνει!

Κράτα το καλά: είτε στον αγώνα είτε στην υποταγή,
ποτέ όλοι οι Έλληνες δεν ήταν μαζί!

Οργάνωσε τον αγώνα σου για τα δικαιώματά σου,
διάβασε και μάθε την αληθινή ιστορία του λαού και του τόπου σου. Αντάρτης-κλέφτης-παλικάρι, πάντα είναι ο ίδιος ο λαός!

 Το 21 που μας κρύβουν ..


πηγή
Ειδήσεις, Μουσική, Κινηματογράφος, Ανεξήγητα, Υγεία, Ταξίδια όλα σε ένα site,news
«Αυτό είναι το μεγαλύτερο μυστικό στην ιστορία της ανθρωπότητας»: Τί υποστήριζε ο Πλούταρχος (βίντεο)


Ο Πλούταρχος είχε πει σε ανθρώπους του περιβάλλοντός του ότι ο Λούκουλλος είχε παρατάξει τα στρατεύματά του σε θέση μάχης όταν ξαφνικά ο αέρας σχίστηκε και ανάμεσα στα δύο στρατεύματα έπεσε ένα φλεγόμενο σώμα σε σχήμα πιθαριού.

Οι δύο παρατάξεις εγκατέλειψαν τη μάχη μετά την εμφάνιση του αγνώστου ταυτότητας ιπτάμενου αντικειμένου...

Ο Αμερικανός επιστήμονας Δρ Μάικλ Βολφ ισχυρίστηκε πως υπήρξε μέλος της δορυφορικής κυβέρνησης για πάνω από εικοσιπέντε χρόνια.

Βρισκόταν σε ένα πολύ υψηλό «Υπεράνω Κορυφαίας Μυστικότητας», επίπεδο διαβάθμισης ασφάλειας και εργάστηκε κυρίως σε κοινά επιστημονικά προγράμματα εξωγήινων και ανθρώπων.

Σε μια πυραμίδα της Γκίζας έχει ανακαλυφθεί... μια αστροπύλη! Ερευνητές επιστήμονες πιστεύουν ότι πρόκειται για έναν φακό, ο οποίος δημιουργεί σκουλικότρυπες προς οποιοδήποτε σημείο του Σύμπαντος.

Δείτε ένα βίντεο που δείχνει τι ακριβώς βρίσκεται εκεί έξω και που σίγουρα μας έχουν επισκεφτεί...

Όλα τα αποσπάσματα είναι αληθινά, μαγνητοσκοπημένα από αστροναύτες.




πηγή
Ειδήσεις, Μουσική, Κινηματογράφος, Ανεξήγητα, Υγεία, Ταξίδια όλα σε ένα site,news
Πυθέας ο Μασσαλιώτης: Ο Αρχαίος Έλληνας θαλασσοπόρος που εξερεύνησε τις Υπερβόρειες Θάλασσες.
 
Το 600 π.χ. περίπου, κοντά στις εκβολές του Ροδανού ποταμού στην περιοχή που σήμερα βρίσκεται η περιοχή της Προβηγκίας στις ακτές της νότιας Γαλλίας, κατά τον Δεύτερο Ελληνικό Αποικισμό, είχε ιδρυθεί από τους Φωκαείς, μία από τις σπουδαιότερες Ελληνικές αποικίες. Αυτή ήταν η πόλη της Μασσαλίας. Η Μασσαλία σύντομα εξελίχθηκε σε ένα σημαντικό θαλάσσιο εμπορικό κέντρο. Τον 4ο αιώνα π.χ., ο έντονος εμπορικός ανταγωνισμός μεταξύ των Ελληνικών πόλεων-κρατών και των Καρχηδόνιων είχε περάσει και σε γεωπολιτικό επίπεδο. Οι Καρχηδόνιοι ήδη είχαν επεκταθεί στις βόρειες ακτές της Αφρικής από το σημερινό Μαρόκο μέχρι και την σημερινή περιοχή της δυτικής Λιβύης. Θέλοντας λοιπόν να αποκτήσουν τον πλήρη έλεγχο της Μεσογείου, κατέλαβαν το πέρασμα του Γιβραλτάρ και τις νότιες ακτές της Ιβηρικής χερσονήσου, λεηλατώντας μάλιστα και δύο αποικίες των Μασσαλιωτών στην Ιβηρική χερσόνησο, την Μαινάκη και το Ημεροσκόπειον. Επίσης είχαν καταφέρει να ελέγχουν και όλα τα περάσματα από την Κορσική μέχρι και εκείνο μεταξύ της δυτικής Σικελίας και της Τυνησίας όπου εκεί τότε βρισκόταν η πόλη της Καρχηδόνας, υποβάλλοντας έτσι την Μασσαλία σε πλήρη ναυτικό αποκλεισμό από τις υπόλοιπες Ελληνικές πόλεις.
   Η πρώτη λύση διεξόδου προς την θάλασσα που σκέφτηκαν οι Μασσαλιώτες, ήταν μέσω των ποταμών της κεντρικής Ευρώπης προς τον Ατλαντικό ωκεανό. Αλλά οι σημαντικές απώλειες που είχαν τα πλοία τους από τις ενέδρες που έστηναν εχθρικές φυλές, έκαναν τους Μασσαλιώτες να εγκαταλείψουν σύντομα την ιδέα αυτή. Η ανάγκη όμως για εύρεση θαλάσσιων εμπορικών δρόμων παρέμενε και με τον καιρό γινόταν όλο και εντονότερη. Τότε οι Μασσαλιώτες έμποροι στράφηκαν σε έναν σπουδαίο ναυτικό και γεωγράφο ο οποίος θα αναλάμβανε να βρει νέους θαλάσσιους δρόμους που θα τόνωναν και πάλι το εμπόριο της πόλης. Αυτός ήταν ο Πυθέας.


  Με δύο πλοία πεντηκόντορους και ογδόντα άνδρες για πλήρωμα, ο Πυθέας αναχώρησε το 331 π.χ. από το λιμάνι της Μασσαλίας, κατευθυνόμενος δυτικά και κατά μήκος των νότιων ακτών της Ιβηρικής χερσονήσου. Υπό τον κίνδυνο η αποστολή να δεχθεί επίθεση από τα πλοία των Καρχηδόνιων, τα δύο πλοία του Πυθέα, έπλεαν με την συνοδεία πολεμικών πλοίων μέχρι να απομακρυθούν από τις περιοχές που έλεγχαν οι Καρχηδόνιοι. Φτάνοντας στον πορθμό του Γιβραλτάρ, η νηοπομπή των Μασσαλιωτών ήρθε αντιμέτωπη με τα Καρχηδονικά πλοία που περιπολούσαν την περιοχή. Οι Μασσαλιώτες όμως, όντας καλύτεροι ναυτικοί και ναυμάχοι, έτρεψαν τα εχθρικά πλοία σε φυγή, καταλαμβάνοντας μάλιστα και δύο από αυτά. Το γεγονός αυτό, έκανε τους Καρχηδόνιους να πιστέψουν πως τα πλοία που συνόδευαν τον Πυθέα, ήταν μόλις τα πρώτα πλοία που είχαν φτάσει από μια γενικευμένη επίθεση των Μασσαλιωτών εναντίων τους. Έτσι, οι Καρχηδόνιοι στράφηκαν στην οχύρωση των πόλεων τους. Εκμεταλλευόμενος αυτήν την σύγχυση αλλά και την ανικανότητα των Καρχηδόνιων να πλέουν νύχτα, ο Πυθέας πέρασε τον Πορθμό του Γιβραλτάρ και τα πολεμικά πλοία που τον συνόδευαν επέστρεψαν στην Μασσαλία με την λεία τους. 

   Τα δύο πλοία του Πυθέα, συνέχισαν το ταξίδι τους κάνοντας τον περίπλου της Ιβηρικής χερσονήσου και περνώντας τον Βισκαϊκό κόλπο, έφτασαν στην Βρετάνη. Εκεί, ο Πυθέας,  έκανε τις πρώτες σπουδαίες για την εποχή παρατηρήσεις του. Κατέγραψε το φαινόμενο της παλίρροιας και έδωσε πρώτος την εξήγηση πως αυτό οφείλεται στις κινήσεις της Σελήνης και των ουρανίων σωμάτων. Κατέγραψε επίσης το θαλάσσιο ρεύμα της περιοχής, έτσι ώστε να το εκμεταλλευτεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο κατά την συνέχεια του ταξιδιού του. Το σημαντικότερο όμως, το οποίο είχε να κάνει με την εμπορική επιτυχία της αποστολής, είναι πως εκεί βρέθηκαν αυτόχθονες που έκαναν εξόρυξη κασσιτέρου. Αν και ο Πυθέας είχε κάθε λόγο πλέον να πάρει τον δρόμο της επιστροφής, συνέχισε το ταξίδι του, πλέοντας βόρεια μέχρι που έφτασε στις ακτές της Κορνουάλης (νοτιοδυτικό άκρο της Αγγλίας).

   Στην Κορνουάλη ο Πυθέας ανακάλυψε μία ακόμα πηγή κασσιτέρου. Εξερεύνησε τα νησιά δυτικά του ακρωτηρίου τα οποία και ονόμασε Οιστρυμίδες Νήσους. Τα νησιά αυτά σήμερα είναι γνωστά ως Νησιά Σίλι (Isles of Scilly). Από την Κορνουάλη, ο Πυθέας έκανε τον περίπλου της Αλβιώνας (σημερινή Μεγάλη Βρετανία), καταγράφοντας και εξερευνώντας αρκετά μέρη του νησιού, όπως και τον ποταμό Τάμεση, αρκετούς αιώνες πριν κατοικηθεί η περιοχή που σήμερα βρίσκεται η πόλη του Λονδίνου. Φτάνοντας και πάλι στην Κορνουάλη, ο Πυθέας γίνεται ο πρώτος που καταγράφει την Μεγάλη Βρετανία ως νησί, υπολογίζοντας μάλιστα την περίμετρο της με απόκλιση μόλις 2,5 τοις εκατό από την πραγματική. 

   Από την Κορνουάλη, κατευθύνθηκε ανατολικά, πέρασε τον πορθμό του Ντόβερ φτάνοντας στις εκβολές του ποταμού Έλβα τον οποίο και εξερεύνησε αναζητώντας δίοδο προς την Μαύρη θάλασσα. Στον Έλβα, ο Πυθέας και οι άνδρες του ήρθαν σε επαφή με διάφορες φυλές ιθαγενών προσεγγίζοντας τες ειρηνικά. Ο Πυθέας, βλέποντας πως δεν μπορούσε να βρεθεί δίοδος από τον Έλβα, έπλευσε προς την Βόρεια Θάλασσα και κατευθύνθηκε προς την Βαλτική, φτάνοντας μέχρι τα νησιά Ώλαντ που βρίσκονται στις νοτιοδυτικές ακτές της Φινλανδίας. Εκεί ο Πυθέας έψαξε και πάλι για κάποια δίοδο προς την Μαύρη θάλασσα. Ψάχνοντας και εξερευνώντας μέσα σε μια πλειάδα από νησιά, ποτάμια και βάλτους που φάνταζαν χωρίς τέλος, οι άνδρες του Πυθέα, άρχισαν να εξαντλούνται. Βλέποντας πως οι προσπάθειες του δεν απέδιδαν καρπούς, αποφάσισε να συνεχίσει το ταξίδι του περνώντας στις απέναντι ακτές, εκεί που σήμερα βρίσκεται η περιοχή της Στοκχόλμης, συνεχίζοντας μέχρι τις νότιες ακτές της Νορβηγίας. Τα έντονα καιρικά φαινόμενα που συνάντησε εκεί, τον προέτρεψαν να εγκαταλείψει την περιοχή και να επιστρέψει στην Κορνουάλη. 

   Φτάνοντας και πάλι στην Κορνουάλη, συνέχισε το ταξίδι του πλέοντας αυτή την φορά βόρεια. Διέσχισε την Ιρλανδική θάλασσα και συνέχισε φτάνοντας στις Ορκάδες νήσους (σημερινά Orkney Islands) όπου εκεί ανεφοδίασε τα πλοία του. Από εκεί ο Πυθέας με τα πλοία του συνέχισε το ταξίδι του ακόμα βορειότερα, σαν να ήθελε να φτάσει στην βόρεια άκρη του κόσμου. Έφτασε σε ένα νησί που ο ίδιος ονόμασε Θούλη. Για το ποιο ήταν το νησί της Θούλης, κανείς δεν γνωρίζει. Οι εικασίες των ερευνητών ξεκινούν από τα Νησιά Φερόε και φτάνουν μέχρι και την Γροιλανδία. Συνεχίζοντας βόρεια του νησιού αυτού, ο Πυθέας γίνεται ο πρώτος που περιγράφει τους Πολικούς πάγους ως μια πυκνόρρευστη μάζα όπου εκεί κανείς δεν μπορεί να πλεύσει και πως το κυρίαρχο στοιχείο ήταν το ψύχος. Ο Πυθέας επίσης περιέγραψε για πρώτη φορά τον Μεσονύκτιο Ήλιο, κάτι που μαρτυρά πως πέρασε βόρεια του Αρκτικού Κύκλου όπου εκεί τους θερινούς μήνες ο Ήλιος δεν δύει.  

   Οι παρατηρήσεις του Πυθέα διασώθηκαν από αντιγραφές αποσπασμάτων που έκαναν μεταγενέστεροι συγγραφείς όπως ο Διόδωρος, ο Πλίνιος και ο Στράβων. Ο Στράβων μάλιστα, χρησιμοποίησε αποσπάσματα από τις παρατηρήσεις αυτές, ειρωνευόμενος και παρουσιάζοντας τες ως παράλογες, καθώς τα φαινόμενα που είχε περιγράψει ο Πυθέας ήταν ακατανόητα και πρωτοφανή για τους πολιτισμούς της Μεσογείου. Έστω και με αυτόν τον τρόπο όμως, τα κείμενα του Στράβων μας φέρνουν στο φως πολύτιμα στοιχεία για το ταξίδι του Πυθέα. Αν αναλογιστούμε την έκταση του ταξιδιού αυτού παρά τις δυσκολίες και τις αντιξοότητες που συνάντησαν ο Πυθέας και οι ναύτες του, αλλά και τις πολύτιμες πληροφορίες που άφησε ως παρακαταθήκη για τους μεταγενέστερους γεωγράφους και εξερευνητές, δικαίως το ταξίδι αυτό θεωρείται ένα από τα σπουδαιότερα της Ιστορίας των Ναυτικών Ανακαλύψεων, όπως και ο Πυθέας ένας από τους σπουδαιότερους θαλασσοπόρους εξερευνητές. 



Ειδήσεις, Μουσική, Κινηματογράφος, Ανεξήγητα, Υγεία, Ταξίδια όλα σε ένα site,news

 Τα μυστικά των Ελευσινίων Μυστηρίων στο Μουσείο της Ακρόπολης

Κανείς δεν αποκάλυψε ποτέ «τα άρρητα». Ολοι όσοι μυήθηκαν από την αρχαιότητα ως τα ρωμαϊκά χρόνια στα Ελευσίνια Μυστήρια σεβάστηκαν τους όρους της μυστικότητας που επιβλήθηκαν από την ίδια τη θεά Δήμητρα.

Πίστεψαν ότι με την πνευματική ανάταση που τους πρόσφερε η μύηση τους θα τους εξασφάλιζε καλύτερη ζωή μετά θάνατον. Και δεν είναι μόνο απλοί άνθρωποι, οι συνήθως εύπιστοι, όσοι μυήθηκαν στα Ελευσίνια Μυστήρια, αλλά πολλά διάσημα ιστορικά πρόσωπα, βασιλιάδες και αυτοκράτορες, ποιητές και καλλιτέχνες. Κι όσοι προσπάθησαν να διακωμωδήσουν το περιεχόμενο ή την τελετή της μύησης, τιμωρήθηκαν.

Ο τραγικός ποιητής Αισχύλος που ήταν και Ελευσίνιος, όπως ο ρήτορας Ανδοκίδης κατηγορήθηκαν για «ακριτομυθίες» αλλά απέφυγαν την τιμωρία. Και ο Αλκιβιάδης κατηγορήθηκε για διακωμώδηση των Μυστηρίων με αναπαραστάσεις των ιερών δρώμενων σε σπίτια των φίλων του, όπως και για την αποτυχημένη εκστρατεία στη Σικελία και καταδικάστηκε εις θάνατον και δήμευση της περιουσίας του.

Τα μυστικά των Ελευσινίων Μυστηρίων στο Μουσείο της Ακρόπολης
Η λατρεία στη Δήμητρα και στην Περσεφόνη και οι μυστηριακές λατρείες για τις οποίες πολλά έχουν γραφτεί στους αιώνες θα φωτιστούν στην έκθεση «Ιερά Οδός και Ελευσίνα» που θα εγκαινιαστεί στις 15 Δεκεμβρίου στο Μουσείου Ακρόπολης, σε συνεργασία με την Εφορεία Αρχαιοτήτων Δυτικής Αττικής, Πειραιώς και Νήσων. 
Η έκθεση θα παρουσιάσει και τις δίδυμες λατρείες στο Ελευσίνιο των Αθηνών, όπως είπε ο πρόεδρος του Μουσείου της Ακρόπολης, καθηγητής Δημήτρης Παντερμαλής στο Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο ζητώντας την έγκρισή του για το δανεισμό κάποιων αρχαίων αντικειμένων και έργων τέχνης από διάφορα άλλα μουσεία.

Το ΚΑΣ ενέκρινε ομόφωνα τα περισσότερα από τα αρχαία δάνεια που ζητούσε το Μουσείο της Ακρόπολης. Μόνο 7 αντικείμενα από τα 69 δεν θα μετακινηθούν από τη θέση τους. Ανάμεσά τους ένα άγαλμα του Αντίνοου, μικρότερα αγάλματα και ένα αρχιτεκτονικό μέλος. Ωστόσο, θα μετακινηθεί ο ερυθρόμορφος πίνακας της Νιννίου, όπου απεικονίζεται η Νίννιον με τη Δήμητρα, την Περσεφόνη και άλλους θεούς.

Τα μυστικά των Ελευσινίων Μυστηρίων στο Μουσείο της Ακρόπολης
Ο κ. Παντερμαλής εξήγησε ότι η έκθεση θα στηθεί «ώστε να μοιάζει με το Τελεστήριο, τον χώρο στον οποίο εισέρχονταν οι μυημένοι. Θα εκμεταλλευθούμε τον διάδρομο που οδηγεί προς την αίθουσα περιοδικών εκθέσεων, για να παρουσιάσουμε με φωτογραφίες την Ιερά Οδό, από την οποία περνούσε η πορεία των προσκυνητών, που κατέληγε στην Ελευσίνα». Οι βασικές της ενότητες θα είναι δύο: «Ιερά Οδός» με το Ελευσίνιο της Αθήνας, ιερά προς την Ελευσίνα, τις λίμνες των Ρειτών και τις γέφυρες στον αθηναϊκό και τον ελευσινιακό Κηφισό. Και «Ελευσίνα» με αναφορές στο Ανάκτορο του Τελεστηρίου, τον ιεροφάντη, τους θεούς και τους ήρωες στην Ελευσίνα κ.ά.

Η οργάνωση αυτής της έκθεσης θα αποτελέσει τον προπομπό για τις εκδηλώσεις της Ελευσίνας Πολιτιστικής Πρωτεύουσας της Ευρώπης το 2021. Η αρμόδια Εφορεία Αρχαιοτήτων και η ψυχή αυτού του χώρου η Καλλιόπη Παπαγγελή, έχει αναλάβει να ετοιμάσει ειδικά προγράμματα γι αυτό τον εορτασμό. Παράλληλα, το Υπουργείο Πολιτισμού προγραμματίζει αναστηλωτικά έργα στο Τελεστήριο και στην περιοχή των Τειχών. Οι σχετικές μελέτες παρουσιάστηκαν στην ίδια συνεδρίαση του Συμβουλίου και εγκρίθηκαν επίσης ομόφωνα.

Τα μυστικά των Ελευσινίων Μυστηρίων στο Μουσείο της Ακρόπολης
Το Τελεστήριο που στην αρχαιότητα ήταν το πιο σημαντικότερο μνημείο στο ιερό της Ελευσίνας, σήμερα δεν είναι αναγνωρίσιμο. Η εικόνα του αρχαιολογικού χώρου παρά τις παλιές οδεύσεις κοινού που είχαν χαραχτεί δεν είναι ικανοποιητική. Ορύγματα από παλιές ανασκαφές που υπάρχουν γύρω τριγύρω δημιουργούν μια αίσθηση αφροστισιάς και ακαταστασίας. Ολα αυτά θα αλλάξουν με την εφαρμογή μιας ωραίας μελέτης που εκπόνησε η αρχιτέκτων Ελένη- Αννα Χλέπα. Το Τελεστήριο θα ανακτήσει ένα μέρος από την παλιά αίγλη του.

Ο επισκέπτης θα βλέπει τη ρωμαϊκή φάση του, όταν ήταν στο απόγειο της δόξας του. Στην ιερά αυλή του θα φιλοξενηθεί υπαίθρια έκθεση που θα δείχνει φάσεις της ιστορίας του, από τα μυκηναϊκά χρόνια ως τα ρωμαϊκά χρόνια. Από το Τελεστήριο σώζονται κάποιες βάσεις κιόνων, ο στερεοβάτης, οκτώ σειρές καθισμάτων λαξευμένες σε βράχο κ.ά. Υπάρχει ως φαίνεται η δυνατότητα ένταξης του έργου αυτού που θα αλλάξει την εικόνα τους αρχαιολογικού χώρου της Ελευσίνας στο ΕΣΠΑ.
 
Ειδήσεις, Μουσική, Κινηματογράφος, Ανεξήγητα, Υγεία, Ταξίδια όλα σε ένα site,news

 Εμφανίσεις ΑΤΙΑ στην Ελλάδα απο το 1940 εως το 2014 (βίντεο)

Η ομάδα  UFOs & ALIENS TRUTH Greek community δημιούργησε ένα βίντεο με τις 30 καλύτερες καταγραφές ΑΤΙΑ στην Ελλάδα, όπως τις απαθανάτισε ο φακός των συμπολιτών μας, όταν βρέθηκαν σε απόσταση αναπνοής την κατάλληλη στιγμή.

Το υλικό αποτελείται από δυσεύρετες φωτογραφίες και βίντεο, ενώ καλύπτει μία διαδρομή καταγραφών από το 1940 έως τα τέλη του 2014.

Απολαύστε το!



πηγή
Ειδήσεις, Μουσική, Κινηματογράφος, Ανεξήγητα, Υγεία, Ταξίδια όλα σε ένα site,news

ΕΞΟΧΗ ΕΡΕΥΝΑ !!! Η «Χειραψία» στην Αρχαία Ελλάδα ΔΕΝ ήταν Αυτό που Κάνουμε Σήμερα !!! ΘΑ ΜΕΙΝΕΤΕ ΑΝΑΥΔΟΙ !!!

«Θανέειν πέπρωται άπασι» έλεγε ο Πυθαγόρας. Δηλαδή «είναι γραφτό σε όλους να πεθάνουν». Και ποιος δεν το ξέρει θα μουρμουρίσει κάποιος και θα έχει δίκιο.

Το μόνο που ξέρουμε στα σίγουρα, παρόλο που μας ..διαφεύγει. Αλλά ας μην χαθούμε σε κουβέντες και ας πάμε να ξετυλίξουμε το κουβάρι. Γιατί και πως να συνδέεται άραγε ο θάνατος με την δεξίωση, τις επιτύμβιες στήλες και εν τέλει με την χειραψία των δεξιών χειρών;

Πολλά χρόνια πριν, στους τάφους δεν τοποθετούνταν σύμβολα σταυρού αλλά επιτύμβιες στήλες συνήθως μαρμάρινες ή γενικά λίθινες. Στήνονταν στον τάφο, ώστε αφενός να γίνεται ορατή η θέση του τάφου, αφετέρου για να σημειώνονται τα στοιχεία του νεκρού. Οι στήλες αυτές μπορεί να είναι απλώς ενεπίγραφες ή διακοσμημένες, για παράδειγμα με σχήματα ή τη μορφή του νεκρού ή παραστάσεις σχετικές με τη ζωή του. Συνηθίζεται ο νεκρός να απεικονίζεται όπως ήτανε στη επίγεια ζωή του.

Ένα από τα πιο διαδεδομένα θέματα των στηλών αυτών ήταν η χειραψία των δεξιών χειρών ανάμεσα στον νεκρό και τους ή τον ζωντανό που αφήνει πίσω. Η δεξίωση – όπως ονομάζεται αυτή η χειραψία- αποτελεί το επικρατέστερο εικονογραφικό θέμα των αττικών επιτάφιων ανάγλυφων μετά το 430 πχ, όταν ξαναρχίζει η παραγωγή τους μετά την απαγόρευση ανέγερσης πολυτελών επιτάφιων μνημείων που επέβαλε ο Κλεισθένης το 508 π.χ.

Ωστόσο, το 317 π.χ. ένας νόμος του Δημητρίου του Φαληρέως, που έγινε κυβερνήτης της Αθήνας, θα απαγορεύσει τις πολυτελείς ταφές. Τότε σταμάτησε στην Αττική η ανέγερση των πολυτελών επιτύμβιων στηλών οι οποίες έδωσαν τη θέση τους σε πιο απλά επιτάφια μνημεία. Θεωρείται ότι συμβολίζει τον αποχαιρετισμό του νεκρού από τους συγγενείς ή, ίσως, το σμίξιμο στον άλλο κόσμο όσων είχε χωρίσει ο θάνατος.

Οι σκηνές αυτές περιλαμβάνουν τον νεκρό, συνήθως καθιστό αλλά ενίοτε και όρθιο, να χαιρετά μια όρθια συγγενική μορφή και συχνά ένα τρίτο ιστάμενο πρόσωπο πίσω ή ανάμεσά τους, Το γεγονός ότι οι καθιστές μορφές είναι συνήθως γερασμένες και οι όρθιες νεαρότερες καθιστά πιθανότερη την πρώτη εκδοχή.

Κάποιοι ερευνητές υποστηρίζουν, μάλιστα, πως η επιλογή του συγκεκριμένου θέματος είχε ως στόχο την επιβεβαίωση των οικογενειακών δεσμών μεταξύ των εικονιζομένων και συνδέουν τη συχνότητα με την οποία εμφανίζονται σκηνές δεξιώσεως στην Αττική με τη σημασία της καταγωγής για τη διατήρηση του δικαιώματος του Αθηναίου πολίτη, όπως αυτή καθορίστηκε την εποχή του Περικλή (πολίτης εθεωρείτο μόνον όποιος είχε Αθηναία μητέρα και Αθηναίο πατέρα).

Η λέξη δεξιός λέγεται πως προέρχεται από το από το δέχομαι ἤ δέομαι. Το χέρι με το όποιο δίνουμε η λαμβάνουμε κάτι. Το χέρι με το όποιο υποδεχόμαστε κάποιον όταν τον δεξιούμεθα, στη δεξίωση. Το χέρι με το οποίο χαιρετώ κάποιον, καλωσορίζω. Δεξιοῦσθαι θεοῖς, μας λέει ο Αριστοφάνης , υψώνω το δεξί μου χέρι προς τους θεούς, αποτίνω φόρο τιμής σε αυτούς.

Έτσι η χειραψία αυτή γίνεται ο τελευταίος αποχαιρετισμός η τελευταία πράξη της θλίψης που δημιουργεί ο θάνατος. Η δεξίωση όπως ονομάζεται αυτή η χειραψία συνέδεε τον νεκρό με τον ζωντανό. Δεξίωση όχι βέβαια με την έννοια που έχει τώρα, αλλά επειδή έδιναν ο καθένας το δεξί του χέρι για το ύστατο χαίρε, τον τελευταίο αποχαιρετισμό.

Ας πάμε όμως να θαυμάσουμε τα έργα και τις ημέρες των δεξιώσεων αυτών στις επιτύμβιες στήλες που έχουν διασωθεί.

Η στήλη της Δαμασιστράτης.

Kατασκευασμένη γύρω στο 350 – 325 π.χ. από μάρμαρο πεντελικό και βρέθηκε στον Πειραιά. Η γυναικεία μορφή κάθεται σε θρόνο και χαιρετά τον όρθιο άντρα, που κρατά στλεγγίδα. Ανάμεσά τους ξεχωρίζει μια θλιμμένη συγγενής. Στα αριστερά η θεραπαινίδα, ντυμένη με βαρβαρικό χιτώνα, ακουμπά στο κάθισμα της νεκρής κυρίας της. Στο επιστύλιο αναγράφεται: Δαμασιστράτη του Πολυκλείδου.

Η Χειραψία στην Αρχαία Ελλάδα

Στήλη της Αριστύλλης.

Η στήλη της Αριστύλλης είναι αρχαίο αττικό επιτάφιο ανάγλυφο. Βρέθηκε το 1850 σε κάποιο μέρος στα βόρεια της Πειραϊκής χερσονήσου και βρίσκεται σήμερα στο κεντρικό μουσείο.Η στήλη παριστάνει μια ηλικιωμένη γυναίκα καθισμένη σε καρέκλα. Είναι στραμμένη προς τα δεξιά και στηρίζει τα πόδια της σε υποπόδιο. Φοράει χιτώνα και πάνω από αυτόν, ένα ιμάτιο. Το αριστερό της χέρι είναι πάνω στο γόνατο, ενώ με το δεξί χέρι χαιρετάει ένα μικρό κοριτσάκι που στέκει όρθιο μπροστά της.

Το κοριτσάκι φοράει κοντό χιτώνα και ιμάτιο, ενώ στο αριστερό της χέρι κρατάει ένα πουλάκι.Η νεκρή είναι όχι η καθισμένη ηλικιωμένη γυναίκα, αλλά το νεαρό κοριτσάκι που στέκεται όρθιο. Το όνομά της είναι Αριστύλλη ή Αρίστυλλα, όπως μας μαρτυράει η επιγραφή. Η καθισμένη γυναίκα είναι η μητέρα της, η Ροδίλλη. Η εικόνα του αποχωρισμού θυμίζει τις Παρθένες της ζωφόρου του Παρθενώνα, αν και η εκτέλεση είναι λιγότερο πετυχημένη.

Η Χειραψία στην Αρχαία Ελλάδα

Στήλη της οδού Αθηνάς

Η στήλη του αποχαιρετισμού είναι αρχαίο αττικό επιτάφιο ανάγλυφο. Βρέθηκε το 1882 κατά την κατασκευή του υπονόμου της οδού Αθηνάς προς την πλατεία Ομονοίας και βρίσκεται σήμερα στο κεντρικό μουσείο.Η στήλη παριστάνει μια όμορφη γυναίκα που φοράει διπλοίδιο και επίβλημα, ενώ στα πόδια φοράει ψηλά σανδάλια. Κάθεται σε δίφρο και τα πόδια της ακουμπάνε σε υποπόδιο.

Μια άλλη γυναίκα στέκει στο αριστερό μέρος της στήλης και γέρνει προς αυτήν, ενώ με το αριστερό της κρατάει το δεξί της χέρι. Με το δεξί χέρι της χαϊδεύει το πρόσωπο. 
Φοράει επίσης διπλοίδιο και επίβλημα. Στο υπόβαθρο στέκει ένα μικρό κοριτσάκι, φορώντας έναν χιτώνα. Κάτω από το κάθισμα της νεκρής, μια μικρή πέρδικα ραμφίζει το χώμα. Το επιτάφιο ανάγλυφο διακρίνεται για το πλούσιο της κόμμωσης, την έντεχνη πτύχωση των ενδυμάτων την έκφραση του προσώπου και την όλη ευγένεια των παραστάσεων. Πρόκειται για ένα από τα πιο καλλιτεχνικά επιτάφια ανάγλυφα της αττικής σμίλης. Οι ζωηρές κινήσεις και η παραστατικότητα της θλίψης εξηγείται ίσως εκ τούτου, ότι η παρισταμένη νεκρή ήταν λεχώνα.

Η Χειραψία στην Αρχαία Ελλάδα

Επιτύμβια στήλη

Χρονολογείται το Β’ τέταρτο του 4ου αι. π.χ. αγνωστου καλλιτέχνη από μάρμαρο πεντελικό βρέθηκε στο αρχαίο νεκροταφείο του Κεραμεικού στην Αθήνα. Στο έργο απεικονίζεται μια γυναίκα ώριμης ηλικίας, που κάθεται σε δίφρο και αποχαιρετά την κόρη της, προς την οποία είναι στραμμένος ένας γενειοφόρος άντρας, ίσως ο πατέρας της. Η ανδρική μορφή στηρίζει το χέρι στο πηγούνι, θλιμμένος και σκεφτικός. Το αέτωμα της στήλης δε σώζεται, ενώ πιθανόν είχε σχήμα ναΐσκου.

Η Χειραψία στην Αρχαία Ελλάδα

Η επιτύμβια στήλη του Άνδρωνος

Στον γαλήνιο κόσμο των νεκρών, στην επιτύμβια στήλη του Άνδρωνος, ο πατέρας χαιρετά το γιο του. Στο επίγραμμα αναφέρεται ότι τον ένα του γιο τον έχασε όσο ζούσε, ενώ τον άλλο τον υποδέχτηκε ο ίδιος στον Άδη.

Η Χειραψία στην Αρχαία Ελλάδα

Η επιτύμβια στήλη αρ. 5812

Στο ανάγλυφο από την οδό Πειραιώς, βλέπουμε ένα οικογενειακό αττικό επιτύμβιο. Καθιστή η γυναίκα, η οποία πέθανε στη λοχεία, πίσω της η θεραπαινίς που κρατά στα χέρια το μωρό, μπροστά ο άντρας της, ενώ στο βάθος η λυπημένη μητέρα της. Αν και λείπουν τα μέλη, θεωρείται πως η δεξίωση-χειραψία ήταν το εικονογραφικό θέμα και αυτής της στήλης.

Η Χειραψία στην Αρχαία Ελλάδα

Επιτύμβιο ανάγλυφο του Θρασέα και της Ευανδρίας.

Βρίσκεται στο Βερολίνο, Staatliche Museen Preussischer Kulturbezitz, Antikensammlung.

Η Χειραψία στην Αρχαία Ελλάδα

Επιτύμβιο ανάγλυφο του Προκλή και του Προκλείδη.

Αθήνα, Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο. Και εδώ η δεξίωση, είναι εμφανή.

Η Χειραψία στην Αρχαία Ελλάδα

Επιτύμβια στήλη Ιππομάχου και Καλλία

Η στήλη έχει αετωματική επίστεψη και ήταν το σήμα στον τάφο του Καλλία από τη Σαλαμίνα ή του γιου του Ιππομάχου ή και των δύο, όπως μας πληροφορεί η επιγραφή στο ανώτερο μέρος της. Η ανάγλυφη παράσταση αποτελείται από τις μορφές των δύο νεκρών ανδρών.

Ο Καλλίας, μεγαλύτερος σε ηλικία, γενειοφόρος, εικονίζεται δεξιά, καθιστός. Αριστερά, ο Ιππόμαχος, όρθιος, του δίνει το δεξί του χέρι. Ο νέος έχει κοντά μαλλιά, είναι αγένειος και φορεί μακρύ ιμάτιο που μαζεύει με το αριστερό του χέρι, αποκαλύπτοντας το γυμνό του σώμα.

Οι μορφές αποδίδονται με πολύ έντονο ανάγλυφο, είναι σχεδόν ολόγλυφες και η πλαστικότητά τους υπογραμμίζεται από τις πλούσιες πτυχές των ιματίων τους. Και οι δύο χαρακτηρίζονται από έντονη ηρεμία και γαλήνη στις κινήσεις τους, ενώ είναι εμφανής η μελαχγολία και η θλίψη που αποπνέουν. Βρίσκεται στο Αρχαιολογικό Μουσείο Πειραιά.

Η Χειραψία στην Αρχαία Ελλάδα

Οι παραπάνω επιτύμβιες στήλες είναι λίγα μόνο δείγματα αυτού του αποχαιρετισμού. Αναζητήστε τες στα μουσεία όλου του κόσμου. Θα εκπλαγείτε από τα συναισθήματα που θα σας προκαλέσουν.
Κλείνοντας θα σταθώ στην κεντρική φωτογραφία του άρθρου, στην δεξίωση-χειραψία που προέρχεται από αττική επιτύμβια στήλη.

Το σπάραγμα αυτό με ανάγλυφη παράσταση χειραψίας προέρχεται από αττική επιτάφια στήλη με σκηνή δεξιώσεως περ.330 π.χ. – 320 π.χ. Διαθέτει όλη τη συγκίνηση μέσα από τη χειραψία δύο δεξιών χεριών («δεξίωση») ανθρώπων που δεν υπάρχουν πια.Τα ακροδάκτυλα του ενός μέσα στην παλάμη του άλλου είναι το αιώνιο σύμβολο του χαιρετισμού-αποχαιρετισμού.

Η Χειραψία στην Αρχαία Ελλάδα
 
* Για να πραγματοποιηθεί το παραπάνω άρθρο πληροφορίες συλλέχθηκαν από: Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης- Αρχαιολογικό Μουσείο Αθηνών- Βικιπαίδεια – Η Αρχαία Ελληνική Τέχνη και η Ακτινοβολία τηςτων Μανόλη Βουτυρά & Αλεξάνδρας Γουλάκη-Βουτυρά Κέντρο Εκπαιδευτικής Έρευνας & Ινστιτούτο Νεοελληνικών Σπουδών- Αρχαιολογικό Μουσείο Πειραιά

Έρευνα: Γιώβη Βασιλική
 πηγή
Ειδήσεις, Μουσική, Κινηματογράφος, Ανεξήγητα, Υγεία, Ταξίδια όλα σε ένα site,news
10 φρικτές αρχαιολογικές ανακαλύψεις που δεν θα δεις στην τηλεόραση. Με Την #5 Θα σοκαριστείτε…!


Όταν ακούμε για το επάγγελμα το αρχαιολόγου, στους περισσότερους από εμάς θα έρχεται στο μυαλό ο Indiana Jones.

Η αλήθεια είναι ότι συνήθως η δουλειά αυτή είναι αρκετά βαρετή αλλά
έχουν τύχει φορές που γίνεται τρομερά ενδιαφέρουσα ανάλογα με την εκάστοτε ανακάλυψη.

Το να βρεθούν ανθρώπινοι σκελετοί είναι ένα αρκετά συχνό φαινόμενο αλλά σχεδόν πάντα τραβάει το ενδιαφέρον των ειδικών. Όταν πάλι έρχεται στην επιφάνια ένας μαζικός τάφος με βασανισμένα κορμιά ή μουμιοποιημένους ανθρώπους τότε οι σφιγμοί ανεβαίνουν.

Παρακολουθήστε 10 φρικτές αρχαιολογικές ανακαλύψεις που δεν θα δεις στην τηλεόραση.




πηγή
Ειδήσεις, Μουσική, Κινηματογράφος, Ανεξήγητα, Υγεία, Ταξίδια όλα σε ένα site,news
 To μέλλον της Aston Martin είναι στην F1

Η εμβληματική μάρκα αυξάνει την εμπλοκή της στη Red Bull Racing και σκέφτεται να εμπλακεί και ως κατασκευαστής κινητήρων.

Η συνεργασία της Red Bull Racing με την Aston Martin φαίνεται πως λειτουργεί ως πρόγευση για μελλοντική αυξημένη συμμετοχή της βρετανικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

Όπως όλα δείχνουν, η χορηγική σχέση με την αυστριακή ομάδα που έχει επεκταθεί και σε τεχνολογική συνεργασία από την οποία προέκυψε το απόλυτο hypercar, η Βαλκυρία, το 2018 θα ενισχυθεί.

Ήδη γίνεται λόγος για ρόλο title sponsor στους τέσσερις φορές πρωταθλητές κατασκευαστών.

Όμως, η προσοχή μας στρέφεται στα μακροπρόθεσμα πλάνα της Aston Martin αφού είναι μία από τις εταιρείες που εξετάζουν σοβαρά τις αλλαγές των τεχνικών κανονισμών ενόψει 2021.

Χρονιά που όπως φαίνεται θα αλλάξουν πολλά, με τη Formula 1 να χρησιμοποιεί πιο απλοποιημένες και πιο οικονομικές υβριδικές μηχανές, με στόχο την προσέλκυση νέων αυτοκινητοβιομηχανιών.

"Ακόμα είμαι σε διαπραγματεύσεις σχετικά με το τι θα κάνουμε του χρόνου, όμως αυτό είναι σε συνάρτηση και με τους κανονισμούς του 2021. Αν μπορούμε να κάνουμε το σπορ πιο θεαματικό, αν μπορέσουμε να μειώσουμε τα κόστη παραγωγής κινητήρων, ίσως η Aston Martin να ενδιαφερόταν να αναλάβει το ρόλο ανεξάρτητου παραγωγού. Αν έχουμε αυτόν τον προορισμό κατά νου, θα είχε νόημα να αυξήσουμε την συμμετοχή μας, από την επόμενη κιόλας χρονιά. Ελπίζω μέχρι το τέλος του έτους να έχουμε σαφή εικόνα", είπε χαρακτηριστικά ο CEO της Aston Martin, Andy Palmer, μιλώντας στο Sky Sports.

πηγή
Ειδήσεις, Μουσική, Κινηματογράφος, Ανεξήγητα, Υγεία, Ταξίδια όλα σε ένα site,news
Μέσα σε 15 λεπτά σκοτώθηκαν 1.400 Γάλλοι και οι Βρετανοί κέρδισαν τη βόρεια Αμερική. Πως η μάχη του Κεμπέκ επηρέασε τα κινήματα ανεξαρτησίας και οδήγησε στη δημιουργία των ΗΠΑ.
 
Η μάχη του Κεμπέκ έδωσε στη Βρετανία το μεγαλύτερο μέρος της βόρειας Αμερικής και περιόρισε τις γαλλικές κτήσεις σε λίγα νησιά της Καραϊβικής. 
Επηρέασε τα κινήματα ανεξαρτησίας στις αμερικανικές αποικίες, τα οποία οδήγησαν τελικά στον Πόλεμο της Ανεξαρτησίας και στη δημιουργία των Ηνωμένων Πολιτειών. 
Στη διάρκεια των πρώτων εκατονταετιών του ευρωπαϊκού αποικισμού της βόρειας Αμερικής, βασικοί άποικοι ήταν οι Βρετανοί, οι Γάλλοι και οι Ισπανοί. 

Αρχικά οι αποικίες αναπτύσσονταν με βραδύ ρυθμό και υπήρχε υπεραρκετή γη για όλους. 

Ωστόσο, από τα μέσα του 18ου αιώνα άρχισαν ορισμένες διεκδικήσεις περιοχών, κυρίως στην κοιλάδα του ποταμού Οχάιο, από διάφορες πλευρές. 

Στις 28 Μαϊου 1754, οι διαφορές προκάλεσαν μικρή αψιμαχία μεταξύ Γάλλων και Άγγλων αποίκων στο Γκρέιτ Μέντοουζ στη συμβολή των ποταμών Οχάιο και Αλεγκέινι. 

Ορισμένες μαρτυρίες αναφέρουν ότι ένας 21χρονος από την Βιρτζίνια ήταν εκείνος που έριξε τον πρώτο πυροβολισμό. 

Είτε είναι αλήθεια είτε όχι, η αψιμαχία έγινε στο σημείο όπου ο Τζορτζ Ουάσινγκτον απέκτησε τις πρώτες πολεμικές εμπειρίες του. 

Τον επόμενο χρόνο, οι μικροσυγκρούσεις μετατράπηκαν σε πλήρεις στρατιωτικές επιχειρήσεις. 

Το 1756, οι εχθροπραξίες μεταξύ Αγγλίας και Γαλλίας επεκτάθηκαν στην Ευρώπη με τον Επταετή Πόλεμο. 

Στη βόρεια Αμερική η σύγκρουση εξελίχθηκε σε πόλεμο μεταξύ Γάλλων και Ινδιάνων. 

Μέσα σε 15 λεπτά σκοτώθηκαν 1.400 Γάλλοι και οι Βρετανοί κέρδισαν τη βόρεια Αμερική. Πως η μάχη του Κεμπέκ επηρέασε τα κινήματα ανεξαρτησίας και οδήγησε στη δημιουργία των ΗΠΑ.

Η μάχη του Κεμπέκ 

Η διαμάχη μεταξύ Γάλλων και Βρετανών στη βόρεια Αμερική ήταν υποτονική μέχρις ότου ανήλθε στην εξουσία ο Γουίλιαμ Πιτ στο Λονδίνο. 

Το 1759, ο Πιτ έστειλε πρόσθετα βρετανικά στρατεύματα και πλοία στη βόρεια Αμερική για την προστασία της ακτογραμμής και την παρεμπόδιση αποστολής γαλλικών ενισχύσεων. 

Ο Πιτ σχεδίασε τετραπλή επίθεση στον Καναδά μέσω των λιμνών Ίρι, Οντάριο, Τσάπλιν και του ποταμού Σεν Λοράν. 

Απώτερος στόχος της επιχείρησης ήταν η κατάληψη του Κεμπέκ – της μοναδικής οχυρωμένης πόλης στη βόρεια Αμερική- που βρισκόταν στο βορειοανατολικό άκρο ενός μακρόστενου σημείου, το οποίο περιβαλλόταν από τις τρεις πλευρές από γκρεμούς ύψους 120 μέτρων. 

Μέσα σε 15 λεπτά σκοτώθηκαν 1.400 Γάλλοι και οι Βρετανοί κέρδισαν τη βόρεια Αμερική. Πως η μάχη του Κεμπέκ επηρέασε τα κινήματα ανεξαρτησίας και οδήγησε στη δημιουργία των ΗΠΑ.

Ο στρατηγός Τζέιμς Γουλφ, ένας 32χρονος βετεράνος από τον στρατό του δούκα του Μάρλμπορο, οδήγησε τον στρατό του επί 450 χιλιόμετρα στο Κεμπέκ. Διέθετε συνολικά 9.000 άνδρες ενώ η γαλλική φρουρά του Κεμπέκ υπό τον στρατηγό Μαρκήσιο Λουί ντε Μονκάλμ έφθανε τους 14.000 στρατιώτες. 

Πολλοί Γάλλοι, ωστόσο, ήταν τοπικοί πολιτοφύλακες χωρίς την εκπαίδευση και την πειθαρχία των τακτικών στρατιωτών του Γουλφ, που είχε επίσης το πλεονέκτημα των έμπειρων ναυτικών οι οποίοι οδηγούσαν τις βάρκες τους μέσα στον ποταμό. 

Μεταξύ των πλοιάρχων βρίσκονταν ο Τζέιμς Κουκ, που αργότερα θα γινόταν από τους μεγαλύτερους εξερευνητές του κόσμου. 


Μέσα σε 15 λεπτά σκοτώθηκαν 1.400 Γάλλοι και οι Βρετανοί κέρδισαν τη βόρεια Αμερική. Πως η μάχη του Κεμπέκ επηρέασε τα κινήματα ανεξαρτησίας και οδήγησε στη δημιουργία των ΗΠΑ.


Στις 27 Ιουνίου 1759, ο Γουλφ έφθασε κοντά στο Κεμπέκ και αποβίβασε αρχικά μια δύναμη στη βόρεια όχθη του ποταμού. 

Ο Μονκάλμ ανέμενε ότι αυτή θα ήταν η πιθανότερη οδός για επίθεση και είχε ενισχύσει την άμυνά της. 

Έπειτα από μερικές ανεπιτυχείς επιθέσεις και την απώλεια περίπου 500 ανδρών, ο Τάουνσεντ αποσύρθηκε στις 3 Σεπτεμβρίου. 

Τις επόμενες ημέρες, ο Γουλφ συνέχισε τις αψιμαχίες, ενώ τα πλοία του βομβάρδιζαν την πόλη. 

Σε μια από αυτές τις αναγνωριστικές επιθέσεις γύρω από την πόλη παρατήρησε ένα στενό μονοπάτι που οδηγούσε από τον ποταμό στην πεδιάδα Έιμπραχαμ. 

Τη νύχτα της 12ης προς 13η Σεπτεμβρίου, αποβίβασε 4.500 στρατιώτες στη βάση του γκρεμού κάτω από την πεδιάδα. 

Ύστερα τους οδήγησε αθόρυβα μέχρι το μονοπάτι, αφού κατάφερε να εξαπατήσει τις λίγες σκοπιές που βρίσκονταν στην κορυφή, απαντώντας γαλλικά στις ερωτήσεις τους. 

Το ξημέρωμα, ο Γουλφ και οι στρατιώτες του συγκεντρώθηκαν στην πεδιάδα μπροστά από το Κεμπέκ. 

Ο Μονκάλμ χωρίς να περιμένει την άφιξη ενισχύσεων, βγήκε ανοήτως από την πόλη με 4.500 άνδρες. 

Οι δύο ισοδύναμοι στρατοί συναντήθηκαν στην πεδιάδα με την τυπική στρατιωτική παράταξη που εφάρμοζαν στην Ευρώπη εκείνη την εποχή. 

Η γαλλική γραμμή πλησίασε στα 40 μέτρα τους Βρετανούς, που απάντησαν με βολή των μουσκέτων τους καταφέρνοντας να αναχαιτίσουν και ακολούθως να διαλύσουν τον εχθρικό σχηματισμό. 

Σε λιγότερο από 15 λεπτά σκοτώθηκαν 1.400 Γάλλοι στρατιώτες, περιλαμβανομένου τουΜονκάλμ. 

Οι βρετανικές απώλειες ήταν περίπου μισές από τις γαλλικές, αλλά ο Γουλφ είχε επίσης σκοτωθεί. 

Πριν αφήσει την τελευταία του πνοή, πρόλαβε να ενημερωθεί για τη νίκη από τους αξιωματικούς του. 

Μέσα σε 15 λεπτά σκοτώθηκαν 1.400 Γάλλοι και οι Βρετανοί κέρδισαν τη βόρεια Αμερική. Πως η μάχη του Κεμπέκ επηρέασε τα κινήματα ανεξαρτησίας και οδήγησε στη δημιουργία των ΗΠΑ.

O θάνατος του Γουλφ στη μάχη του Κεμπέκ 

Οι διασωθέντες Γάλλοι υποχώρησαν μέσα στα τείχη του Κεμπέκ αλλά οι πολιτοφύλακες λιποτάκτησαν γρήγορα και η πόλη παραδόθηκε στις 18 Σεπτεμβρίου 1759. 

Οι όροι της Συνθήκης των Παρισίων έδωσαν στην Αγγλία όλα τα εδάφη που διεκδικούσαν οι Γάλλοι ανατολικά του ποταμού Μισισίπι και βορείως των Μεγάλων Λιμνών. 

Η Γαλλία παραχώρησε στην Ισπανία περιοχές δυτικά του ίδιου ποταμού. Η βρετανική σημαία κυμάτιζε πλέον σε ολόκληρο τον Καναδά. Η νίκη στο Κεμπέκ δεν επηρέασε μόνο το μέλλον του Καναδά. 

Πολλοί Αμερικανοί άποικοι- περιλαμβανομένου και του Τζορτζ Ουάσινγκτον, που συνέβαλε στην βρετανική νίκη – άρχισαν να σκέπτονται ότι δεν ήθελαν να φύγουν μόνο οι Γάλλοι από την Αμερική αλλά και οι Βρετανοί. 

Οι σπόροι της ανεξαρτησίας φύτρωσαν όταν το Ηνωμένο Βασίλειο άρχισε να επιβάλλει βαρύτατους φόρους στους αποίκους για τα έξοδα πολέμου.

πηγή